Confused

Hej :)

Dagarna går och minnena förblir. Vi är nu snart inne i december, hur kan detta vara möljligt? Är det bara jag som inte hinner med allt som jag skulle behöva göra?...

Idag är det onsdag dvs en lill lördag, och jag har en ledig sådan. Fast egentligen vill jag inte kalla det ledigt, har en del att läsa tills fredag och lite andra uppgifter som jag ska sitta hemma med idag tänkte jag. Det var nyligen fredag och om 2 dagar är det fredag igen, fast det gillas skarpt :)

Har städat, tvättat och rengjort toaletten hela förmiddagen, tänkte pausa med lite läsning och ikväll blir det mys tillsammans med frida och lite film på det.

Skolan tar kål på mig emellan åt, klarar jag detta? Jag vill detta men det känns så himla svårt ändå!

Vädret är så grått & trist idag, lite sol hade inte skadat.

Jag har nu slagit in de julklappar som jag har inhandlat, och det känns skönt att man har börjat på det lite, julgardinerna blir nästa steg :P

Nej nu ska jag ta tag i det sista, ha en fortsatt trevlig onsdag, XOXO Lisagirl :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag förstår om du tycker skolan är jobbig, men kämpa på så kanske det lossnar snart. Håller en tumme för dig.

Kram Pappa

2009-11-22 @ 18:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0