Nice

Min valborgsmässoafton var bara lugn och skön. Kände inte riktigt för att göra något, eftersom min sambo jobbade hela kvällen, så jag kollade på en skit bra film, åt godis och tog någon cider, det gick lika bra det.
Igår, fredags... städade jag lite & träffade en kompis i Lönsboda, riktigt trevligt att vara där, när man faktiskt inte jobbar :). Min kväll bestod av film tillsammas med Frida & lite cider :).

Lördag & allt känns underbart. Tänk att det gör så mycket att man är ledig en extra dag, än vad man brukar vara :)... sådant gillar jag verkligen. Lisa har mycket saker som ska göras på sin lista idag. Städa, tvätta, handla & laga mat. Det blev en otroligt god köttfärs/potatisgratäng med kassler och en massa annat gott i, så nu har vi mat i ett par dagar :) När jag väl lagar mat, så brukar det bli mat till en hel armé HAHA!... måste tvätta bilen också, eller kanske jag skjuter upp det tills imorgon istället :).. Någon som vill tvätta bilen till mig så får du gärna göra det :). Nu är det jävlari inte länge kvar tills det bär av till GBG tillsammas med min bästa syster :) gissa om jag LÄNGTAR... åker om en dryg vecka... :P Ha en underbar lördag.. XOXO!






Här är min gratäng, den är godare än vad den ser ut till att vara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0