Fredag den 13:onde

Hej på er! Äntligen fredag igen & jag fattar inte var dagarna tar vägen. Jag måste bara berätta om igår. Igår jobbade jag på en annan förskola, för vi hade studiodag på min förskola, så då jobbade jag i Osby 07.45 - 17.00 & SÅ kul som jag hade med de här underbara människorna har jag nog inte haft på hur länge som helst. Jag trodde inte att jag skulle få uppleva något av det här. Jag önskar att den dagen kommer snart igen, & jag önskar att så underbart som jag mådde igår, hade jag alltid velat må, jag vill ha den underbara känslan & kunna slappna av & inte hela tiden tänka en massa saker. Jag önskar helt enkelt att jag hade kunnat spola tillbaka tiden tills igår, TACK så otroligt mycket till er som gjorde min torsdag helt jävla underbar, ni vet vilka ni är :)... Idag är jag tillbaka igen på mitt jobb, jobbar 08.00 - 17.00. Ansökte även om semester den 11-12 maj eftersom jag & min syster hade tänkt åka till GBG och kolla på Beyonce Knowles och det hade verkligen varit UNDERBART och få se & höra hennes underbara röst, så jag får väl se om jag får någon semester :). Efter jobbet blir det en dusch & min kväll består av att träffa Emma, & vi brukar hitta på en massa roligheter tillsammans när vi har en bil att köra med. Vi körde bland annat till mc donalds & sedan körde vi till Biljard & träffade några som Emma ville träffa & därefter träffade vi Min pojkvän & co vid en bensinmack & sedan begav vi oss till Hässlebaren & sen visste vi inte vad som skulle ske så jag skjutsade hem Emma & sedan körde jag hem & sov för jag var otroligt trött. Även om det är fredagen den 13:onde så hade vi en otrolig kväll tycker jag :).
Hoppas också hade en underbar fredag, det hade jag i alla fall:) Puss & Kram Lisa






Jag & Emma




Jag (Lisa)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej tösen. Du ska oxå ha tack för igår på studiedagen! Visst gick det så jäkla bra o visst hade vi kul. Hoppas det kommer fler tillfällen då vi kan jobba ihop. Du är en underbar kvinna. Låt ingen annan få dej att tro annat. PUSS

2009-03-13 @ 17:32:34
Postat av: Emma

Det var en toppenkväll i fredags. Alltid kul med dig min vän. Tack för du följde med och spelade biljard med killarna :) Puss

2009-03-15 @ 17:45:59
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0