Juni månad

Hej! Jag har inte riktigt förstått att vi faktiskt är inne i juni månad nu, jag kommer ihåg när jag fyllde 20 och då var det i januari och det känns fortfarande som igår. Tiden går och jag hinner helt enkelt inte med.

 Igår fixade jag lite på bilen, eftersom jag ska besiktiga den på torsdag, så det är lika bra att göra de saker man kan göra & när man vet vilka fel det är, innan den ska besiktigas :)


.


 Därefter fick jag en enorm värk, efter att jag var hos den förbannade tandläkaren i fredags, det hjälpte inte med mina värktabletter och jag trodde jag skulle gå i taket, det dunkade i hela huvudet på mig. Så ont som jag hade igår, så ont hade jag inte ens i fredagskväll när bedövningen släppte, jag fattar ingenting, vad jag än söker hjälp för, så blir det bara värre.

Gubben där uppe är nog inte med mig, han vill nog inte att jag ska söka hjälp för något, eftersom allting ändå bara förvärras om jag gör det. Onsdag idag och snart helg, skönt! Jobbar 07.30 - 12.15, fick en akut tid till tandläkaren klockan 13.15, men det blev inte bättre för det, får väl se hur det blir nu, har fått ännu starkare tabletter i alla fall.

Påvägen in blev jag stoppad i en poliskontroll och det är första gången i hela mitt liv, det var nästan lite kul, bara det inte händer för ofta haha :).... antar att min kväll blir lugn, eftersom jag har så ont, ha en fortsatt trevlig onsdag, XOXO Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0