I did it

Alla som är runt om kring mig snackar om Högskolan. Ett tag blev jag tokig, och ville bara försvinna, jag orkade lixom inte med det ovanpå allt jobb som jag har nu över sommaren.

Inatt, har jag insett att jag måste snart bestämma mig, det är inte alls långt kvar nu... läste igenom papperna som jag fick hem med posten igår & sen loggade jag in och svarade JA. Fråga mig inte varför, jag är fortfarande osäker, men jag vill göra ett försök i alla fall.

 Jag kan inte sitta här hemma och hoppas på att någon går och blir sjuk, så de kan ringa in mig, då har jag hellre något att göra om dagarna, och får mer och mer i ryggsäcken för varje dag, det är bättre än att bara sitta hemma.

 Mesta dels av mitt pluggande kommer bestå hemma hos mina föräldrar, eftersom jag inte tänker ta lån, och det känns lite annorlunda, eftersom man idag står på egna ben i ett hus tillsammans med min sambo, men jag kan i alla fall lösa det på det sättet och det är helt ok.

Nu i efterhand tänker jag, "vad fan har du gjort Lisa, var detta verkligen detta du ville?"  ingen aning, jag är helt förvirrad. Jag känner att jag nog skulle behöva ett par dagar semester, men som tur är så börjar inte skolan direkt när jag slutar att jobba, så där har jag lite ledigt

Fredag idag, hoppas på att dagen blir bättre än vad mina senaste nätter har varit, är det inte det ena, så är det de andra.
Först lite jobb, sen en lugn kväll i staden för min del :)




XOXO Lisa!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Inte alltid lätt att veta vad man vill. Men det kommer att gå bra och valmöjligheterna är så många fler efter en högskoleutb.

Lycka till med kommande studier / Kram

2009-07-17 @ 09:23:03
URL: http://rosadrakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0