I am prepared

Nu har minsann halv veckan gått och sådant gillar vi, eftersom detta är min vecka, FÖRSTA LEDIGA HELHELG denna sommaren :) & jag ska verkligen ta vara på den, kan jag lova er. Hade sovmorgon idag eftersom jag har kvällsjobb som väntar.

Jag behövde verkligen sova ut ett par timmar, tanke på att jag inte fick speciellt mycket sömn förra natten. Fråga mig inte varför, kanske för det händer så otroligt mycket i mitt liv just nu, det gick helt enkelt inte att somna förrän 3 h innan klockan ringde, Irriterande!



Tiden går för fort:
                                  * Jag har inte många dagar kvar på mitt sommarjobb.

                                  * Jag ska snart börja bo mesta dels hos mina föräldrar,
                                    & det kommer naturligtvis ta tid innan man vänjer sig vid det.

                                  * Jag kommer snart börja läsa på Högskolan och hela mitt liv
                                    kommer att förändras.

                                  *  Jag kommer få ställa om mig helt och hållet & det är både
                                     nervöst & skrämmande.


Jag hoppas på att den största förändringen blir som bäst, då hade allt varit mycket lättare!

Ha en underbar onsdag, XOXO Lisa!
                           

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0