Jag tänker för mycket

Denna veckan har jag varit ledig både måndag & tisdag. Jag kommer jobba resten av veckan och kvällar hela helgen. Nu har jag bara 4 dagar kvar på mitt sommarjobb, därefter är jag ledig fram tills jag ska börja skolan!

Nu har jag fått reda på en massa hemska saker den senaste tiden och jag har väldigt svårt att bearbeta det.
Varför berör allt mig så starkt? Jag har även börjat drömma om det och det känns lite väl konstigt.

Jag har också märkt att jag varit tröttare än vanligt den senaste veckan, jag har varit trött när jag varit ledig, när jag jobbat, innan jobbet & efter jobbet, känns som om jag inte gjort något annat än sovit efter jobbet. Är det normalt?

Jag borde ändå känna mig pigg och glad när jag är ledig, tycker jag i alla fall, men jag har bara varit trött.




Kan det vara som jag inbillar mig för att allt annat som har hänt runt omkring mig, kan har påverkat mig?
Kan det vara värmen?

I vilket fall som helst tänker jag köra till vårdcentralen och ta ett blodprov, det är bättre att göra det om man nu tror det värsta som jag alltid gör.

Inte nog med det, jag tänker mer och mer på Högskolan, nu är det inte länge kvar tills jag ska börja läsa, och jag längtar så otroligt mycket. ÄNTLIGEN ska jag utbilda mig till något, som jag kan få lättare fast jobb inom!

Har även bestämt mig att jag ska vänta lite med det här att flytta hem till mina föräldrar, det kommer bli så mycket som är nytt för mig, så jag vill nog stanna här och se hur det går ändå. Självklart kommer mesta dels bestå hos mina föräldrar, men jag vill ändå bo kvar här hos min sambo.

Hoppas denna helgen går snabbt, är ledig många dagar nästa vecka.

Hoppas ni får en skön helg, jag ska försöka ha det i alla fall :)

XOXO Lisagirl!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0