Semester

I söndags jobbade jag min sista kväll, och det var skönt och lugnt hela helgen. Igår började min "semester", har bara jobb på lördag och därefter börjas den riktiga semestern för min del.

Igår började min dag med att jag körde & handlade mat. Därefter träffade jag min kompis som har några månader kvar på Högskolan, för jag skulle köpa några av hennes böcker, så nu har jag nästan alla böckerna.
 Fick meddelande om att de andra böckerna har kommit, så nu ska jag bara hämta ut de också, skönt när man har allt hemma i tid tycker jag.

När jag var färdig med det, hade jag en mysig dag tillsammans med Frida. Vi tog en tur in till stan där vi hade lite ärenden, Min kamera lins hade blivit väldigt suddig, men de var snälla, hjälpsamma & trevliga inne i fotoaffären, så det löste sig utan att behöva betala ett öre, det kändes riktigt bra, och sedan åt vi på MAX :).




Killen i affären tog kort på mig och Frida för att kolla kameran.


När jag kom hem städade jag lite, och mot kvällen lagade jag middag.

Frida & Lotti kom en runda, så det blev film och mys för vår del. När de hade gått hem, kollade jag naturligtvis på Beck som var på tv igårkväll, även om jag sett den filmen hundra gånger, kollade på den senast förra veckan!
När Beck var slut blev jag hungrig igen :)... gjorde lite smått och gott, det blev helt enkelt nattamat innan jag gick och la mig :)



Knäckebröd med sallad, lax & gurka. Äppel bitar. Digistive kex med Philadelphia ost.

Idag blir det en lugn och skön dag antar jag, det är inget vidare väder. Blir att hämta ut böckerna i alla fall, kanske ta en runda hos kantarellerna i skogen, nu när det har regnat, vi får väl se vad dagen har att bjuda på :).

XOXO Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0