Lill Lördag

Då var det onsdag, även kallad lill lördag :)... Men för den saken skull ska jag inte supa ner mig.

Johanna och Dennis kom och hälsade på igår med deras lilla söta son, det var riktigt trevligt.

Min dag började med att jag vaknade av att någon knackade på dörren, gissa om jag blev rädd. Jag menar klockan var 06.15, är det normalt att knacka på hos andra vid den tiden mitt i veckan?... i vilket fall som helst så somnade jag om, och det var tur det.

När jag vaknade igen började jag städa lite, där efter körde jag & handlade. När min sambo kom hem hade jag fixat lite god fika, jag har ju all tid i världen till sådant nu när jag har lite semester.





Det blev rulltårta och lite annat till


Under dagen har jag bakat bullar, en av mina favoriter faktiskt, lämnade några till mina föräldrar när jag var där och hälsade på innan idag.

Idag fick det bli Lasange till middag, det går alltid ner, speciellt när jag lagar det HAHA!





Den senaste tiden har jag stött på Moa här från byn och jag tycker hon är en otroligt stark flicka, en riktig kämpe i mina ögon. Hade jag kunnat hjälpa till på något sätt, så hade jag gärna gjort det. Ni kan läsa om henne, här är hennes blogg.

http://moahenriksson.blogg.se


Min kväll består av film & en och annan cider kan det bli minsann :)...

Ni får ha en underbar onsdagskväll! XOXO Lisagirl!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0