Sick

Då är det Söndag igen, men det gör inte mig så mycket eftersom vädret är så underbart bra! Jag blir så otroligt glad av detta väder. Min helg har varit ganska lugn, eftersom jag inte har varit helt frisk. Det började i torsdags att jag fick väldigt ont i halsen och kallsvettades, men jag hade ingen feber. i Fredags mådde jag ungefär samma och jag hade fortfarande ingen feber och klarade av dagen som tur var, jobbade fram tills 17.00 men det gick :). Man ligger inte hemma frivilligt, när halva ens lön försvinner när man är hemma en dag från jobbet haha :P Igår var vi på 2 års kalas och jag mådde bättre, det var trevligt med lite nya ansikten och en massa gott att äta, sen blev det grilling på kvällen :). När vi kom hem kollade jag om jag hade feber men nej, fortfarande ingen feber, så jag gick och la mig runt 21.30, var helt slut. Sov fram tills klockan 09.30 idag, så nu är jag pigg som en lärka :) Kan vara så att jag var lite uttorkad och behövde lite mer sömn :P Man måste helt enkelt lyssna på sin kropp när den säger ifrån. Idag, lugn, varm, skön söndag :), inhandla lite mat eftersom det blir Tacos för vår del ikväll, annars blir det bara en helt vanlig söndag :) XOXO Lisa! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0