1 april

Jaha då är det ännu en ny månad och även en skämt dag :)... fattar inte att tiden går så otroligt snabbt. jobba 07.30 - 16.00. Ska köpa lite ingredienser idag tills på fredag på min rast, Lisa tänkte göra chokladmousse som efterrätt, har inte kommit på vad jag ska göra till middag ännu, men det kommer väl. Min kväll kommer bli lugn. Det är skönt att halva veckan snart har gått. Det bästa jag vet är naturligtvis FREDAGAR. Då ska jag snart skicka in alla papperna angående Högskolan i Kristianstad, så jag får väl se om jag kommer in där, eller på något av de andra ställena som jag sökt till. Nej, nu ska jag snart köra till jobbet... Xoxo Lisa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0