How quickly time flies!

Cha Cha! Det var ett bra tag sedan jag skrev här, och jag har haft/har fullt upp var eviga dag med en massa saker i skolan. Som sagt jobbade jag mesta dels av sommaren & därefter försökte jag njuta av min "lilla" ledighet som var kvar tills skolan började igen. Den tiden saknar jag så otroligt mycket, så snälla ge mig SOMMAR igen! Jag har också flyttat in till Kristianstad och det känns verkligen underbart. Förstår inte riktigt att vi är inne i november nu, och att vi ställt om klockan till vintertid, men det är väl bara att försöka acceptera det. Ska försöka bli bättre på att skriva här. Är också oerhört tacksam för att jag har dem bästa vännerna! XOXO Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0