Underbar Torsdag

Heej allihopa! Denna veckan har verkligen gått alldelses för snabbt!.... Igår fick jag reda på var jag skulle vara på min praktik, kommer bli i knislinge, ganska skönt så slipper man att köra långa sträckor... så allt känns väldigt bra. Visst känner jag mig fortfarande ganska förvirrad i skolan, men jag lär väl komma in i det mer & mer.. eller jag hoppas det i alla fall...

Usch nu börjar det kalla vädret komma, & kvällarna blir mörka tidigt, visst tycker jag att vinterhalvåret är mysigt, men jag gillar inte det riktigt kalla vädret.

Från & med idag gillar jag resten av veckan :).... Sista dagen i skolan för denna veckan & jag går bara till 10.30 :)... så jag ska bara njuta av all den här ledigheten som jag kommer ha... Har en del saker att göra idag, men jag hoppas att helgen blir underbar! Nej, nu ska jag göra vid mig, ha en trevlig torsdag, XOXO Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0