Torsdag

Hej på er!

Då är det slutet av veckan, eller det börjar i alla fall bli :).. Denna veckan har varit en av de jobbigaste på länge, allt har bara gått emot mig, jag har inte hunnit med mig själv om man säger så!

Min start på veckan var inte alls bra, men alla har dåliga dagar!

I Måndags slutade vi tidigare än vad vi skulle gjort & det var jätte skönt, jag fick en hel del vettigt gjort i alla fall & jag hälsade på där jag ska vara & praktisera från och med nästa vecka. De var verkligen jätte trevliga, så det kändes jätte bra att man har kommit dit där.. :)....

& där efter besökte jag bibblan eftersom jag hade beställt ett par böcker, men det var lättare sagt än gjort...de hade tydligen skickat böckerna till fel ställe, så nu vet jag inte när jag får böckerna...!.... & kvällen bestod av plugg....

I Tisdags träffade jag Cissi & Ronja på kvällen, det var jätte trevligt, det var ett tag sedan, det får vi snart göra om igen, brudar :) !

Som sagt har veckan sprungit iväg som alla andra dagar :).... Idag är det skola 09.00 - 11.00 & därefter blir det en massa plugg för min del, har ett par kapitel som jag ska ha läst tills imorgon, men det känns som om det jobbiga börjar repa sig nu, kanske för att det är fredag imorgon? :).... Jag känner mig lättad nu i alla fall...

Ha en trevlig torsdag, XOXO Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0