M again

Heej!

Usch vad tiden springer iväg, jag har verkligen inte tid till detta egentligen, men jag kan bara inte sluta skriva när jag väl skriver :)....

Ledig i fredags & det var riktigt skönt, pluggade & körde & städade på pappas jobb & bara njöt av dagen, kollade även på Idol, det är ett måste!....

I Lördags slappade jag hela dagen, men på kvällen orkade jag till slut ta mig på en fest här i byn, bra gjort Lisa, äntligen rör du på dig, det va mycket trevligt måste jag säga! haha :)...




Igår var det söndag, & alla vet ju att den brukar vara ganska tråkig :)... Jag försökte göra den till att dagen skulle gå snabbt & det känns som jag lyckades, var igång hela dagen :).....

....& nu är det måndag igen & jag går JÄTTE LÄNGE i skolan, 08.30 - 16.00 hm... men men så är det ibland. Min kväll ska jag minsann bara njuta av!...

Har en del saker som jag måste fixa denna veckan, vill bara ha alla saker gjorda nu så jag slipper tänka på det! Fick reda på min praktikplats förra veckan, så jag kom i Knislinge, bra & nära :)....


Nej, nu ska jag göra vid mig, strax köra till skolan! Ha en trevlig måndag, det ska jag försöka ha i alla fall,

XOXO Lisagirl :).....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0