Fredagsmys

Hej på er!

Har haft så mycket att göra den senaste tiden, denna veckan har verkligen varit intensiv måste jag säga! Nu börjar jag känna att jag har kommit in mer & mer i skolan, & det känns ganska bra, men jag vet att jag har mycket kvar att lära mig där.

I onsdag köte jag en bärbar dator & en skrivare, det lär behövas en hel del av det nu när jag har börjat plugga igen!

De senaste dagarna har jag haft en riktigt jobbig huvudvärk, varken sömn eller tabletter har hjälpt så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Har även fått lite ont i halsen & bihålorna, så jag är ganska rädd för att det är någonting på G, jag har ingen feber, det har jag kollat ganska många gånger.. & jag har INTE tid att vara hemma nu....




Idag är det FREDAG :) först blir det skola 08.30 - 10.00 sen har vi ingenting förrän klockan 13.00, så det blir nog en shoppingrunda i stan, för att fylla ut tiden. Annars ska jag verkligen inte göra allt för mycket, som anstränger kroppen denna helgen, för jag måste helt enkelt till skolan på måndag igen... hemma kan jag vara på helgerna.

Känns inte riktigt som om att jag har tid att vara hemma, jag tycker det händer så mycket i skolan under en dag bara!

Så min helg kommer nog bestå en hel del av filmer & varm choklad & te :)... Ha en trevlig fredag!

XOXO Lisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0