Fredag

Igår slutade jag tidigt i skolan så jag hade en hel eftermiddag till att komma på vad jag skulle laga för mat, det blev köttgryta & ris. På kvällen följde jag med Frida & kollade på när hon tatuerade sig, det blev jätte bra tyckte jag. Därefter körde vi hem till mig & kollade på Ice Age 3, fy fan vad bra den är haha!

Idag är det FREEEDAG & det är skola för min del, 10.00 - 16.00, & Lisa har gjort sin läxa så det känns jätte bra att vi kan fortsätta med resten av uppgifterna idag, eftersom vi har redovisningar & grupparbete som ska vara färdigt nästa vecka, men det fixar vi! Får väl se vad kvällen har att bjuda på, men jag hoppas på en cider eller två :).....


Ha en trevlig fredagskväll, XOXO Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0