Måndag...

Hejhej, då var det tråkiga måndag igen!

Har varken orkat eller haft tid att skriva här inne efter omständigheterna här i vår lilla by.. Det är verkligen det värsta som hänt, sånt här får inte hända helt enkelt!

Som tur är har jag varit & hälsat på dig hela helgen!

Är ju på praktik nu, inne på sista veckan & det är väl blandade känslor tror jag, men det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan igen & träffa alla kanon vännerna som jag har & dessutom känns det mer som man har sovmorgon varje dag när man går i skolan, om man jämför med de tider som jag har när jag praktiserar haha :)...

Just nu är jag lite förvirrad över vad jag har gett mig in på, hade jag bara varit lite smartare så hade allt blivit så mycket lättare för mig, men nu är det som det är & jag försöker med alla sätt för att det ska fungera, det är inte det lättaste att plugga på Högskolan har jag märkt......

Idag är jag på praktik 07.00 - 15.00, kvällen blir lugn & består mesta dels av plugg, det blev inte så mycket sömn inatt så det blir nog i säng tidigt ikväll för min del.

Ha en bra måndag! XOXO Lisa.......

Kommentarer
Postat av: Matte

Det är mycket som är förvirrande och ovant i början men du kommer att reda ut det! Det är jag säker på. Ge inte upp bara. :) Kram

2009-10-05 @ 18:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0