Hinner inte med mig själv

Hej på er! Som sagt så är jag sjukt stressad som ni kanske förstår. Denna veckan har varit helt galen. Har lyckats göra färdigt mitt VFU arbete och det är i alla fall något possitivt, får väl se vad lärarna tycker om det.

Idag har jag suttit med mitt arbete från 09.30 - 19.30, så nog har jag fått en hel del gjort.

Imorgon har vi även två redovisningar som jag inte förstår hur vi ska klara av, med tanke på att i en av redovisningarna så var det bara jag i min grupp som närvarade, de andra var hemma och var sjuka, så det känns inte riktigt helt bra. Vi har kommunicerat genom datorn och det är inte det lättaste.

Ska även klippa mig imorgon, äntligen, känns som om det behövs faktiskt :)...

Jag hinner knappt med mig själv längre, all tid som man har när man inte är i skolan, den går till att plugga.

Ja jag får väl se hur jag klarar av det här, men jag vill verkligen klara det. TACK till alla er som har kommit med bra råd och ideer om hur man ska göra med en del saker, Ni har verkligen varit till stor hjälp.

Nej, nu blir det tv:n och sedan sängen.

Ha en trevlig kväll, XOXO Lisagirl :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit vad ni har mkt! Vi har inte ens fått göra något VFT arbete och vi har inga läxor. Haha. Herregud! Tur jag valde malmö :)

2009-10-14 @ 21:32:14
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0