Fars dag!

Ja, har man mycket att göra så hinner man inte skriva blogg så ofta :)...

Det har inte hänt speciellt mycket sedan sist, jag har bara väldigt mycket att göra, antingen är det mycket i skolan eller också mycket att göra hemma, men det är så det är, speciellt nu när julen närmar sig :).

Jag hade tenta för inte så länge sedan, men jag vet inte alls hur det gick, de första frågorna kändes ganska bra, men de sista var jag ganska osäker på så jag får väl se vad hur det blir.
Skälet till varför jag inte laddar upp några nya bilder är pga att min älskade kamera har gått i sönder.. =/.. därför får jag ladda upp gamla bilder. Men jag måste skaffa ny kamera, så är det bara!

Idag är det pappas dag och igår var jag och handlade lite till honom, det var meningen att han BARA skulle få en sak, eftersom jag tycker att julen och födelsedagarna är lite större. Först hade jag köpt en ostbricka av något slag, jag valde själv vad jag ville ha med & det var bara en massa godsaker som han gillar. Därefter ville jag göra själva inslaget också fint (jag älskar att pyssla med presenter).

Men sen när jag var i lite fler affärer hittade jag en jätte fin jultomte i porslin, som hade paket i ena armen och en ljuslykta i andra handen (där kunde man själv lägga in ett ljus), och det kommer han ha nytta av, speciellt på julafton :)

Jag tycker det är så kul att ge bort presenter, speciellt när de uppskattar det :)

Jag gick upp tidigt imorse och slog in presenterna och sedan skulle jag kolla så mamma & pappa var hemma, men han var och fiskade hela dagen, jaha, så jag gjorde lite nytta här hemma istället :)

Har dammsugat och torkat golven, rensat ut garderoben med kläder, lagat mat och diskat undan. Nu har jag precis tagit en dusch. Ska snart göra vid mig & sedan köra hem till mina föräldrar, får väl se hur glad han blir för presenterna :)





Mamma och Pappa :)



Ha en fortsatt trevlig söndag :) XOXO Lisagirl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0