Lite semester för min del :)

Underbar helg :) är oerhört tacksam för att jag befinner mig där jag är just idag, älskar allting just nu :) det känns så himla bra! Min helg har bestått av ett besök i staden och inhandlat det nödvändligaste. Klippte mig efter jobbet i fredags och jag är hel nöjd. Fick däremot en väldigt hastig idé igår, så jag köpte hårfärg och Frida lyckades otroligt bra med att färga mitt hår :). Jag är SÅ nöjd med det. Nu fattas bara det lila som jag ska sätta i, men det får bli i slutet av denna månaden. Känner mig som en helt annan person. Det är sjukt hur mycket en sax och lite färg kan göra haha :). Söndag idag, och jag beger mig snart till min syster i Helsingborg, och vi ska börja vår söndagskväll med att gå på Väla :) tar tåget från Kristianstad 13.50 :) Imorgon är det måndag och det är också Beyoncé Knowles konsert i GBG, så vi beger oss dit redan klockan 08.30 för att kunna shoppa hela dagen :). Konserten börjar 20.00 imorgon kväll. Därefter kommer vi bo på ett hotell i GBG och jag älskar det! kommer hem på tisdagkväll och jobbedag på onsdag.. & det är mindre kul... Nej nu måste jag skynda mig på, ha det super bra, det ska jag ha! XOXO!




Lisa nyklippt och färgat hårt mörkbrunt :)




Beyoncé Knowles :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0