Freeeedag!

Åh så underbart med Fredag. Denna vecka har det inte hänt spciellt mycket i mitt liv. I måndags och tisdags hade vi en vikarie på mitt jobb och hon var hur trevlig som helst, alltid kul att träffa nya människor & vi pratade en hel del :).. Har försökt handla det mesta nu i veckan, eftersom jag åker på söndag till Helsingborg där min syster bor & sedan vidare till GÖTEBORG, där vi ska kolla på Beyoncé Knowles konsert & SHOPPA upp alla pengarna haha & bo på lyxigt hotell... GISSA om jag LÄNGTAR ;)... Jag och min syster brukar inte göra något mer än att träffas när hon kommer hem, så detta är verkligen något stort & underbart som vi ska göra tillsammans :).. ser verkligen fram emot detta. Idag jobbar jag 08.00 - 14.00, där efter har jag en klippningstid och det ska bli skönt, älskar att vara nyklippt. Hoppas även på att få träffa min älskade Emma i helgen :)... Min kväll består nog av Frida och en massa annat trevligt :P... Nej, nu måste jag göra lite nytta, ha en trevlig fredag.. XOXO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0