Sweet

Min helg har varit helt ok. I fredags efter jobbet körde jag till Önnestad och lämnade några papper om högskolan och beställde även klipptid, så jag ser någonlunda bra ut till dopet. På kvällen gjorde jag inte allt för mycket, tog det mest bara lugnt. Min lördag bestod av städning och tvättning, rengjorde både badrum och allt som behövdes göra. fixade lite med mina högskolepapper, så jag får se hur det blir med det. Träffade lilla Hugo och spelade biljard med honom också :). Har plockat björkris och pyntat lite, så nu är det lite påskstämning här hemma :). Söndag igen och det känns helt annorlunda nu när man ändrat tiden till sommartid, känns som om jag inte hinner med allt nu. Idag har jag gjort allt som jag behövde göra. Lagat mat och rivit lite tapeter, vi ska göra vid vårt vardagsrum så nu är vi på G med det :). Resten av söndagen blir slapp och mys. Träffa Rasmus och titta på nya tapeter och kolla på "The Grudge 3". Imorgon är det måndag igen och jag fattar inte hur jag ska palla detta. därefter bär det av till Sibbhult för att fixa lite till, med mina högskolepapper...:) Jag vill bara ha SOMMAR nu! XOXO Lisa 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0