Söndagen den 8 Mars 2009

Hej mina blogg läsare :)... Jag har haft så otroligt mycket att göra denna vecka så jag har inte hunnit sitta och skriva ner mina känslor, tankar och funderingar på ett par dagar. I Fredags bytte jag och mamma bil, så jag körde med mammas bil och hon körde med min lånebil, ifall de skulle ringa på förmiddagen och meddela att min bil var klar. Eftersom mamma och pappa jobbar i stan, så kunde de lätt köra in och byta tillbaka, men det visade sig att min bil inte blev klar förrän på eftermiddagen. Jag jobbade 08.00 - 14.00 i fredags och där efter gjorde jag lite viktiga ärenden och sedan körde jag in till stan och mötte upp pappa, och därefter körde vi bort och bytte bil. Jag sken verkligen upp som en sol när jag såg min bil igen, har saknat den så otroligt mycket, även om jag gillade min lånebil. På hemvägen körde vi inom Elgiganten och köpte sladdar till datorn och tv:n så vi kan kolla på filmer direkt från datorn istället, MYCKET bättre bild och kvalitet om jag får säga det. När jag kom hem tog jag en snabb dusch och sedan körde jag in till stan eftersom min kompis Christian har fått lägenhet där, så det blev film & godis med han och hans kompis Daniel. Innan jag körde hem så träffade jag Linda en liten runda i stan efter att hon slutat jobba, så det var en mycket händelserik fredag :).  Min lördagförmiddag, bestod av en shoppingtur med mamma i stan och jag köpte 3 toppar och en kofta, det var verkligen ett bra tag sedan som jag köpte några kläder, eftersom det mesta av lönen går till räkningar, mat, bensin och allt annat viktigt som man behöver. På eftermiddagen kom Macke, Alex & Anders hit, och jag ville självklart att de skulle koppla in sladdarna till datorn och tv:n.... och när de ändå höll på så kopplade de in vårt hemmabiosystem som vi har haft här stående ett bra tag så nu är det både bra bild & ljud :). Vår lördagskväll bestod av en myskväll tillsammans med David och Linda hemma hos oss, vi åt pizza och kollade på en skräckfilm, nu när vi hade hemmabio här :). Idag, Söndag, blir det till att ta en dusch och sedan köra och handla lite mat, och vår kväll består av en myskväll tillsammans med Micke (min kusin), Emma och Ziri, antar att det blir pizza med dem också. Ha en fortsatt trevlig Söndag! PUSS och KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0