Jag vill så mycket på en & samma gång!

Hej. Idag är det redan Onsdag & det känns mest som om man inte hinner mer än att jobba om dagarna, men det bästa är att tiden går så snabbt som den gör, fast ibland går den kanske lite för fort :). Idag ska jag på informationsmöte i Osby eftersom jag ska jobba där när vi har studiodag på vår förskola. Det ska bli riktigt kul att jobba någon annanstans tycker jag, jag älskar att prova på att jobba på nya ställen & uppelva hur det är där. När informationsmötet är klart kör jag tillbaka till mitt jobb & jobbar tills 16.00. Klockan 16.30 ska jag till VC för att träffa Agneta :). Åh vad jag längtar efter helgen, det är då jag kan sitta i lugn & ro & tänka på allt jag vill. När jag väl vill något så vill jag allt på samma gång & det är oftast då som allt bara blir skit, eftersom jag inte får ihop det. Jag får väl se hur jag ska göra med allt. Frågan är bara hur länge jag ska sitta här & bara TÄNKA... borde kanske snart ta tag i allt??.... Ha en super bra lill lördag. Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0