Finner inga ord

Hej, söndag idag och jag skulle egentligen ha kört och hälsat på lilla Rasmus som jag ska bli gudmor till men det blev ändrade planer, men jag satt inte och tråkade för det. Tanke på att jag har ett helt hus att sköta, så finns det saker att göra all the time. har bland annat hängt upp tvätt och städat lite. På eftermiddagen blev jag sugen på att laga en maträtt som jag aldrig hade gjort förut, så jag bestämde mig först för att göra Flygande Jakob, men eftersom jag inte gillar bananer i mat och hade fläskfilé hemma, istället för kycklingfilé, så letade jag vidare efter någon liknande maträtt som Flygande Jakob. Då hittade jag Ris och kasslerlåda, och jag hade inte kassler hemma så det fick bli bacon istället. Så man kan väl säga att jag blandade de där maträtterna och det blev UNDERBART GOTT, det trodde jag inte, men det blev verkligen gudomligt. Så nu känner jag att jag gjort något bra idag :). Visseligen har jag lite av städningen kvar att göra men det kommer, söndagen är inte slut än. Idag fick jag ett otroligt vackert meddelande från Viktoria som jag jobbat ihop med en gång innan, och jag finner inga ord för hur lycklig jag blir, av hur hon beskriver vad hon tycker och tänker om mig. En del människor som man inte har träffat speciellt många gånger, känns ibland som om man känt dem i hela sitt liv, personkemin stämmer direkt och allt känns så otroligt bra då! Jag önskar att jag hade kunnat förklara för er som gör mig såhär lycklig, hur mycket jag älskar er och är glad att just JAG får vara er vän, jag är så oehört tacksam för allting. Ni är helt enkelt GULD VÄRDA hela bunten! Allt lyckligt som händer omkring mig gör mig så glad. Först vann jag på bowlingen igår, fast det var nog bara tur haha, och nu idag fick jag detta meddelandet av Viktoria, kunde det bli en bättre helg? NEJ! Resten av kvällen blir nog bara slapp med film och mys har jag en känsla av, sen bär det av till helvetes jobbet imorgon igen. Xoxo Lisa!




Här är min middag som jag lagade & det är MYCKET GODARE än vad det ser ut till att vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0