Familjemiddag

Godmorgon på er alla, idag är det Måndagen den 23 Mars vecka 13, 2009, haha var bara tvungen :). Jag vaknade upp att jag hade blivit ännu mer förkyld och inte nog med det, pelletsbrännaren hade lagt av eftersom det har blåsit så in i bombens i natt, så det var rätt iskallt i morse när man steg upp, Hmmm. Men det är inga problem, Lisa fixar :P.  Min dag ser fullbokad ut, förstår inte hur jag ska hinna med allting utan att INTE stressa. Jobba 07.30 - 16.30. Klockan 17.00, träffa den gamla syon som jag hade när jag gick på gymnasiet, för att diskutera lite angående om att läsa upp engelska B så jag kan söka till högskolan i Kristianstad också. Hade hellre velat börja läsa där istället för i Malmö, eftersom det är så mycket närmre och det blir inte lika dyrt. När jag träffat syon, blir det middag med hela familjen hemma hos mina föräldrar, eftersom min mamma fyllde år i fredags. Min syster kommer också hem idag, så då beställer vi tåg, konsertbiljetter & hotell :). Åh vad jag längtar tills vi ska till Göteborg, jag kan knappt bärga mig! Ha en underbar måndag, det ska i alla fall jag försöka ha även om det är måndag! Xoxo Lisa :)




Såhär var det dukat när jag kom dit




Här var middagen och den var otroligt god




...och sist men inte minst EFTERRÄTTEN som var superduper god MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0