Time

Fan vad jag njuter av det här vädret :) önskar att det hade varit såhär underbart ALLTID när man är ledig och allt. I Fredags efter jobbet körde jag hem och hämtade däcket som jag hade kört punktering på och sedan vidare till Sibbhult. Det visade sig att jag slapp köpa ett nytt däck, gubben kunde laga det och det blev billigt och bra för min del, sånt gillar vi :).

 När jag kom hem bytte jag olja och oljefilter (Det var ett tag sedan jag köpte det, men har inte haft tid till att fixa med det) och min kära sambo satte in det nya slutsteget i bilen så nu är det mycket bättre ljud :).

 Igår tog jag en shoppingrunda i stan på förmiddagen, inhandlade två par snygga shoes, så nu är sommaren räddad :P... På eftermiddagen var vi först hos Robban och Sofie och grillade och på kvällen träffade vi Johanna och Dennis och kollade på film och åt pizza, mysigt :).

Förresten fick hem intressanta papper i fredags, jag kom in på en kurs som jag funderat länge på att börja läsa, Engelska B... så jag får väl se hur jag gör, måste först se om jag kommer in på någon av högskolorna som jag har sökt till.

Idag har jag städat lite och tvättat en hel del, det är så bra att man bara kan hänga ut det när det är såhär varmt och skönt, det torkar genast mycket snabbare nu. Lisa har beställt två nya däck för ett tag sedan så nu har de äntligen kommit, ska sätta på dem idag, Emil kommer en runda och hjälper till.

Annars blir det en lugn och skön söndag för min del :) XOXO Lisagirl :P



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0