sunshine

Hej! Det blev alkohol för min del igår, men det var trevligt :). Därefter begav vi oss till Tollarp, men det hände inte allt för mycket där. imorse, vaknade jag upp pigg och glad, och det kändes riktigt skönt måste jag få be och tala om. Nu har jag en massa saker att göra innan vi beger oss på kalas.

En nära vän till min familj tar sjuksköterska examen idag, så det blir gott att äta i eftermiddag. Min syster kommer också hem :). Vi får väl se vad kvällen har att bjuda på också :). Nu är det BARA 2 dagar kvar tills jag ska träffa den här personen angående ett jobb, jag vågar inte hoppas på för mycket, men det är så himla svårt. Jag försöker inte ta ut något i förskott! Jag bara längtar så otroligt mycket!

 Ha en underbar lördag! XOXO Lisa....... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0