Snart helg igen

Hej! igår när min sambo kom hem från jobbet hade jag i princip städat hela huset. När jag såg hans bil på uppfarten hade jag tagit fram lite fika, kaffe och kakor till oss :). Han blev otroligt glad och naturligtvis blev jag glad att han blev så glad över vad jag hade gjort till honom.

 Idag är det torsdag och dagen innan midsommar, men för min del betår det bara av jobb hela helgen, så det är inte mycket att hurra för. Idag ska jag fortsätta städa och fixa lite, det känns så skönt när det är gjort.

Jävla skit väder, jag som tänkte ta en tur i trädgården med rabatterna och i trädgårdslandet, men nej, tror inte jag vill det när det regnar såhär mycket idag..

 Funderar på vad vi ska ha till middag idag. Det lär jag nog komma på när jag går i matvaroaffären och kollar på allt som finns där, då blir man sugen på det mesta :).

Jag förstår inte varför jag tänker på detta så otroligt mycket. Sedan du berättade för mig har jag haft detta i tankarna hela tiden. Jag kände inte ens personen, men varför tar dödsfall så hårt på mig? Jag vill förmedla att jag beklagar sorgen, men det kan också bli helt fel. Jag försöker låta bli att tänka, men dödsfall för mig är det värsta som finns. Hur ska man agera om det skulle hända någon i min närhet? Hur går man vidare?.......


XOXO Lisa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0