Ledig :)

Faaan vad skönt att jobbandet över midsommar är över :)... Det var verkligen kämpigt, men jag lyckades. Jobbade fredag kväll, lördag kväll, och söndag kväll. Idag är jag ledig och det känns underbart. Lisa har även fått lite fler dagar att jobba nu i sommar än vad det står på mitt schema, och det är skit bra :).

Annars just nu vet jag inte riktigt vad jag vill göra i mitt liv, jag vill bli något men jag vet inte alls vad jag vill läsa till. I Juli får jag reda på om jag kommer in på Högskolan och jag kommer ha sådan beslutsångerst om jag kommer in, att jag inte riktigt vet hur jag ska göra.

Jag vill så mycket men jag vet inte riktigt vad, jag är så osäker på vad jag egentligen vill. Hmmm, det är inte det lättaste. Idag ska jag mest bara njuta av min lediga dag, det är ju UNDERBART väder också idag, ska göra lite nytta här hemma om inget annat. Blir nog lite mys ute i solen och vid tv:n idag :). Jag blir tokig, varför kan jag inte ladda upp några bilder längre på min blogg? HJÄLP MIG! Grrrrrr!  Ha en underbar dag, XOXO Lisa girl :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0