Underbart med lön!

Då var det måndag igen, men jag är lika glad för det eftersom jag är ledig & det är löning :). Har fått en hel del gjort idag, även om jag varit ledig.

Det har varit en intensiv helg på jobbet för min del, ingen rast & inte fått sluta i tid, så det är verkligen skönt att rensa hjärnan lite idag.

Dagen började med att jag körde in till stan i förmiddags och köpte det nödvändligaste & så var jag bara tvungen att unna mig något denna gången, det är inte ofta det händer minsann :). Köpte ett par spetsleggings (fast inga strumpbyxor som på bilden) & jag gillade dem otroligt mycket.



När jag kom hem började jag med middagen, det blev köttfärslimpa idag & det var riktigt gott, när man inte ättit det på länge. Har även hunnit tvätta lite och städa undan, det finns oftast något att göra här hemma om man skulle få brist på sysselsättning haha :).

Min kväll består av en lugn och skön kväll & bara njuta innan man går på jobbandet igen.

XOXO Lisa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0