Jobbat hela helgen

Hej på er! Det känns helt lustigt att ha varit inne och jobbat såhär många dagar i streck som jag har nu. På Onsdag har jag jobbat i 8 dagar i och det är bara mornar och det känns verkligen.

Hade egentligen bara mornar nästa helg också, men lyckades byta bort två dagar, så jag jobbar kväll istället, har gärna lite sovmorgon nu faktiskt :P.

 Nu när det har varit helg har dagarna känts som tisdag och onsdag på något konstigt vänster :). Nu när Kristianstadsdagarna har börjat, så har alla druckit och det klart att man själv blir sugen. Men jag lyckas stå på mig som tur är :).

I fredags efter jobbet slappade jag & på kvällen körde jag min sambo och hans kompis in till stan, eftersom det var då som Kristianstaddagarna började. Min lördag efter jobbet bestod av tvätt och så tog jag en kall dusch i denna otroliga värme som vi faktiskt har nu :). Idag, söndag... blir det nog slappt, städa undan lite och sedan blir det nog någon film eller något :).

Ni får ha en trevlig söndag, det ska jag försöka ha, även om jag är trött :)




XOXO Lisagirl!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Pigga upp dig min vän! Även du förtjänar en fylla då och då :) Och det här med att jobba mycket - jag vet att det är jobbigt just nu - men när lönelappen kommer så låter det snarare såhär: JIPPI!!!!

2009-07-05 @ 20:09:04
URL: http://isabelleingvarssonpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0