Helt jävla sanslöst!

Hej allihopa. I tisdags åkte mamma och pappa till Irland på semester, så nu passar jag huset :).

 I ondags var jag på återträff med min gamla BF klass, och det var riktigt kul måste jag få säga. Vi åt middag på class och det var så härligt :) TACK för att ni gjorde min kväll minnesvärd.

 Igår var jag LEDIG efter många dagars jobb, det var riktigt skönt. Tog bland annat en tur till stan & därefter Hästveda marknad för att både besöka marknaden & mina kollegor :). Köpte godis, filmer och ett par snygga kalsonger till min sambo HAHA.

 När dagen började gå mot sitt slut, ringde min fantastiska vän Emma och berättade för mig att man kunde kolla om man kommit in på Högskolan nu. Jag gick självklart in och kollade, och gissa, JAG kom in på mitt första val i Kristianstad, helt jävla sjukt.

 Det var det sista jag skulle kunna tänka mig, eftersom det är just DÄR som jag fattas Engelska B för att få full behörighet. När jag sökte dit, så sökte jag genom Reel kompitens (vilket innebär att de tar på arbetslivserfarenheten). På alla andra ställen hade jag full behörighet men jag hade verkligen tur :).

Jag trodde att jag hade kommit in på de där ställen som jag absolut inte ville gå, typ Malmö & Växsjö. Jag sökte dit där också eftersom jag hade full behörighet där, men jag hade aldrig pallat pendla så långt.

 FAN vad jag är glad, jag är så glad så att jag inte kan uttrycka mig i ord. Jag har verkligen beslutångerst, men jag vill samtidigt som jag är osäker. Som jag känner det nu, så kommer jag börja och läsa till förskollärare :).

 Idag är det även FREDAG, underbart! Lisa jobbar en kort dag, sen kvällsjobb hela helgen, men det är helt ok :). Ha en underbar dag, det ska fan jag ha i alla fall.







XOXO Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0