Fredag, kan det bli bättre?

Denna dagen har jag verkligen sett fram emot, tanke på att jag faktiskt är lediga HELA helgen!

Jobbveckan har verkligen varit intensiv, jag har även fått otroligt ont i mitt ben igen, inte bra kan jag säga, men vad ska jag göra?....

 Blir det inte bättre snart så  får jag väl beställa tid igen... det är bara det att jag har verkligen INTE tid med sådant nu... jag har ju fullt upp med allt..! Det är verkligen jobbigt när man inte kan få vara smärtfri......

Tänkte fixa till med fest här hemma ikväll, och ta några cider & känna att man lever igen :) Hör av er om ni vill komma!

Känns som jag har hela dagen fullbokad :S.... jobba, handla, städa, duscha & sedan börjas det, men jag gillar det :)!



XOXO Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0