Everything is about time

Ännu en ny dag :) och Lisa är även ledig dag!.... Igår spenderade jag min kväll i staden tillsammans med en kompis och vi satt och snackade och kollade på skräckfilm hela natten :). Tack så otroligt mycket för en trevlig fredagskväll!

Inte nog med det, när jag väl skulle sätta mig i bilen ösregnade det och då var det lite läskigt att sitta och köra hem i mörkret själv, men jag lyckades som tur var. Imorse ringde dem från jobbet runt 07.00 och frågade om jag skulle jobba idag, men nej jag var ju för fasen ledig :).... & i samma veva kom de på, att det var någon annan som skulle jobba... Då bad de om ursäkt för de hade väckt mig och jag var väl mest yrvaken & det var inte mycket jag kopplade :P.


Har skrivit med en trevlig kompis idag på msn som jag inte har haft kontakt med på flera år, vi kom in på mitt förflutna och om min adoption. Han skickade en länk och visa mig saker om just det stället där jag är född, jag blev helt rörd, men TACK för du var så förstående.

Nu fattas det bara att åka dit och LETA, jag vill det så otroligt mycket. Jag behöver inte få veta allt, men bara lite, det räcker för mig. Jag tänker fan göra ett nytt försök i Spårlöst, det är nog den bästa hjälpen jag kan få med detta.


Det är inte det att jag inte har det bra, utan jag har det bättre än bra, men jag känner ändå att det är något som saknas inom mig, något som jag vill veta och alla dessa frågor, jag vill få dem besvarade. Jag vill kunna ha en berättelse att berätta när jag bildar familj, och inte bara svara "vet inte".

Det är svårt att förklara hur det känns, men jag vet att min största dröm är just att få åka till Indien och söka efter information.

Nej, nog om detta... Nu ska jag hänga upp tvätten, det blir nog en skön och lugn kväll för min del :)





XOXO Lisa

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej hej vet hur de känns om att vilja ha svar på vissa frågor, ja vill ju kunna förklara för benjamin och roxanna den dagen dom börjar fråga varför ja och marcus snackar om ett annat land hela tiden... hade med velat söka till spårlöst men har ju inte så mkt information att gå på och ja vet ej hur mkt dom kräver :(

2009-07-18 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0