Välkommen till Lisas blogg!

Hej allihopa! Hjärtligt välkommna till min blogg. Jag har länge velat ha en blogg & nu äntligen har jag en. Hoppas ni kommer följa med mig om vad som händer & sker i mitt liv, I hope you enjoy it :). i Fredags efter jobbet blev det städning, tvättning, & matlagning. På kvällen kom Frida, Alex, Emma & Johan till oss så vi satt & drack lite & hade det allmänt trevligt. På lördag förmiddag vaknade jag upp & var väldigt sugen på att köra in till staden & handla lite nödvändligheter, & det var absolut inga problem eftersom jag oftast är uppe med tuppen :). När jag hade kommit hem från stan packade jag upp allt.  jag köpte nya gardiner, stolsdynor & en massa andra småsaker som behövdes. Därefter lagade jag mat, & på kvällen tittatde jag på Melodifestivalen & jag klarar bara inte av PETRA MEDE. Jag tycker verkligen INTE att hon passar som programledare i Melodifestivalen. Jag älskar hennes klänningar men hon klär verkligen inte i dem. Efter Melodifestivalen satt jag på en skräckfilm & därefter gick jag & la mig. Idag, Söndag... Tänkte hänga upp mina nya gardiner & sedan blir det en lugn söndag för min del, det är ju jobbedag imorgon.... Ha en trevlig Söndag, Puss & Kram Lisa


Jag älskar hennes klänningar men HON klär inte i dem!

            Jag älskar hennes klänningar men HON klär inte i dem!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra det blev :)

2009-02-22 @ 12:02:11
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0