Förvånad

Hej! Det var inte igår. Jag vet att jag har blivit riktigt dålig på att skriva här, men nu sedan jag börjat skolan så har det minsann varit fullt upp hela tiden.

Idag är det den 2:a advent också! Shit vad tiden den springer iväg....

Sist jag skrev berättade jag att jag var orolig för att jag inte skulle klara min tenta, men vet ni vad? Jag lyckades faktiskt att klara den och det hade jag verkligen inte förväntat mig, gissa om jag blev en aning förvånad?... men självklart överlycklig :)!

Nu har vi haft en tenta till, men det tar ju flera veckor innan man vet om man klarat det eller inte, vi får väl se om jag har turen med mig denna gången också & skulle det vara så att jag inte lyckas fixa det denna gången, så känns det ändå som om denna tentan är mycket lättare att göra om, än den förra och det känns faktiskt ganska bra..:)

Man får ju försöka vara beredd på allt möjligt när man läser på Högskolan har jag märkt :P





Min helg har varit lugn och skön, för en gångs skull så har faktiskt ingen av oss druckit någon alkohol, hehe :)
I fredags blev det fredagsmys med Idol och lite vänner. Igår var jag och familjen på en shoppingtur i stan, eftersom min syster kommit hem denna helgen, det är inte varje dag vi får med oss pappa in till stan en lördagsförmiddag :P På kvällen blev det filmkväll med lite vänner.

Idag är det söndagsmys som gäller, det är inget vidare väder ute precis. Idag står städning & matlagning på schemat, funderar på att göra en maträtt som jag aldrig har gjort innan :)....

Borde påbörja mitt arbete också, men det är faktiskt SÖNDAG :P

Nej, nu ska jag städa undan lite här hemma, Ha en fortsatt trevlig söndag, XOXO Lisagirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0