Jävla mygga

Har haft en surrande mygga i mitt öra hela jävla natten, skit bra & så blir det jobb på det! Kunde inte det inträffat någon av de dagar då jag varit ledig? Nej, naturligtvis ska det inträffa när jag väl ska jobba!

I Torsdags bakade jag chokladmuffins & lagade en god middag till mig & min sambo.

I går var det våran egna dag, men det blev en lugn & skön dag eftersom jag skulle upp & jobba tidigt idag, så det blev bara en massa filmer, godis & tända ljus för min del.

Idag är det först jobb som gäller & sedan vet jag inte riktigt, vi har en massa ideer men vet inte riktigt vad vi har tänkt oss!

Jag har fått för mig att jag vill ha ett husdjur, en katt :).... Har länge velat ha det, eftersom jag är uppvuxen med det, men nu äntligen vill jag att det ska hända på riktigt!

Jag har börjat tänka mer & mer på alla andra, även dem som inte längre finns hos oss.
Jag läser om Therese Johansson Rojo, både hennes blogg & den som hennes vänner har, jag blir helt rörd.
Jag kände inte människan, men hur kan något sådant hända? Är det såhär verkligheten ser ut?
Detta känns rakt in i hjärtat, jag är helt mållös!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mina ord det där du " Det känns rakt in i hjärtat" Hehe :) Hoppas allt är bra!

2009-08-15 @ 13:12:21
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0