Introduktionsdag


Igår var det i alla fall introduktionsdag på Högskolan i Kristianstad & jag var en av dem som var där, gissa om det var mycket folk & väldigt förvirrande. Som tur var åkte jag med Sandra dit & när vi delades in i grupper kom jag med Sara, så det var skönt att man kände någon i alla fall, & jag tyckte dagen blev bättre än vad jag hade förväntat mig!


Åh Fredag, jag fattar inte hur mycket man kan älska fredagar som jag gör!

Min dag började med att ta en dusch, därefter körde jag & Frida & handlade mat, & lite god dricka inne på systemet tills ikväll. Hela kylen är full med god dricka nu :). Resten av dagen kommer bestå av tvättning & städning tills det ska korkas upp!


Ha en underbar fredag, XOXO Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0