IKEA

Igår bjöd jag Fia & Cissi på en god middag, vi hade verkligen jätte trevligt & jag blev väldigt glad över att de ville komma hit & hälsa på mig. Vi åt hela kvällen & gissa om jag var mätt :)....

Idag gick jag & Fia upp tidigt imorse. Vi började dagen med att vi var på VC runt 08.00 & sedan begav vi oss hem till henne en stund & vidare till IKEA där vi bland annat åt en god frukost. Jag shoppade en hel del som jag INTE skulle göra, men det är som vanligt :)....

BARNSLIG Frotté med huva

Eftersom vi ska på halvårs kalas för lilla Rasmus så köpte jag denna till honom

& denna bil matta till Hugo


Köpte de här blommorna i tv rummet :)


Här var ett smakprov på vad jag har handlat, men naturligtvis har jag handlat mycket mer än det här :). Resten av kvällen blir lugn, imorgon är en av de stora dagarna för mig, nämligen introduktionsdagen på skolan & jag är super nervös. Som tur är ska jag samåka tillsammans med Sandra som jag känner lite i alla fall, så jag hoppas dagen blir bra.

Nu är det BARA 1 vecka kvar tills skolan börjar :)....

Ha en underbar dag, XOXO Lisa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0