Idag fyller pappa år

Åh tiden springer iväg, jag hinner knappt med här inne nu när man har semester & allt :)....

I tisdagskväll åkte jag & fia till Malmö för att både shoppa & gå på festivalen, vi hade riktigt trevligt tycker jag. Emma var snäll som skjutsade oss till det nya köpcentret, även om hon inte alls var bra, hon var totalt genomförkyld.

 Det kändes som om jag var i himlen eller något, hittade hur mycket som helst!

På kvällen gick vi ut & åt på en otroligt mysig resturang som låg väldigt nära den stora scenen, så vi kunde höra alla som sjöng, Joakim var också med oss, det var verkligen en otroligt trevlig kväll måste jag säga. TACK, detta får vi snart göra om igen tjejer!




Jag & Fia




Emma & Fia




Jag & Joakim



Idag fyller min kära pappa år & eftersom han ska spela golf hela kvällen så är det inte lönt att köra hem där, så jag tänkte överraska honom med att köra ut till jobbet & fira honom där med hans födelsedagspresenter!

Enligt hans mening så fyller han alltid bara 30+ så vi får väl se hur gammal han blir idag haha :).
Jag hade verkligen brist på fantasi detta året, men jag hoppas det går hem ändå!






Resten av dagen blir slapp, ska till stan ikväll & hälsa på en kompis, kolla på film & ha allmänt trevligt :)

Ni får ha en underbar dag, det ska jag ha i alla fall, XOXO Lisa!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0