Bra helg

Nu sitter jag här igen & min helg har varit kanon!

Fredag: Fest här hemma, men tyvärr blev det inte så mycket folk som kom, men vafan, det blev inte lika mycket disk dagen efter i alla fall & det var possitivt. Vi hade en riktigt bra kväll måste jag få säga, det får vi snart göra om igen.




Full & glad


Lördag: Mådde inte helt hundra när jag vaknade, men efter att ha hoppat in i duschen & gjort vid mig så blev jag på G igen, därefter blev det stan för vår del & sedan filmkväll hemma hos oss.


Söndag: En sådan här underbar dag på en söndag har nog aldrig inträffat tror jag inte. Jag & pluttfrida tog en heldag ute i det underbara vädret i stan. Vi började med att äta på Resturang Rose Garden & därefter la vi oss på en filt i solen i Tivoli parken och kollade på alla glada barn som lekte, det var "Barnens dag" där inne idag. Som avslutning tog vi en god glass & sedan blev det lite mys & film. TACK så otroligt mycket för allt Frida!




Frida :)




Min OTROLIGT goda middag på Rose Garden




Mätt & belåten Lisa som njuter i Tivoli parken


Jag säger bara det, att denna sommaren har verkligen gått snabbt. Har beställt mina böcker inför skolan idag & det känns bra att man har börjat med det nu, eftersom nu kommer väl tiden fortsätta med att springa iväg & snart börjas pluggandet igen.

Inte nog med att det har varit en kanon helg, jag är ledig till och med på tisdag :) sen jobbar jag resten av veckan, så man får ju passa på när man väl kan!

Hoppas ni har haft en bra helg, vi hörs & ses XOXO Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0