Vårtecken

Jag känner mig så otroligt lycklig nu när det underbara vårvädret har kommit fram, det känns som om det faktiskt finns hopp om saker och ting. Just nu önskar jag bara att vädret håller i sig över helgen så man man njuta lite i helgen när man är ledig. Vår granne klippte även gräset igår och det luktade otroligt gott av nyklippt gräs, jag gillar det! Det har inte hänt speciellt mycket i veckan, jobbat och sedan slappat på kvällarna. Idag jobbar jag 08.00 - 16.30, därefter blir det en skön dusch och sedan får vi se vad som händer. ska försöka fixa lite med Högskole papperna i helgen också så jag får klart allt som har med det att göra. vi ska även fortsätta med vardagsrummet så det blir färdigt :) jag älskar tapeterna som vi ska ha i rummet :) detta kan nog bli riktigt bra! Har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra för middag ikväll, men jag står fortfarande fast vid att, till efterrätt blir det chokladmousse ;) Xoxo Lisa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0