Valborgsmässoafton

Denna veckan har sprungit iväg, har inte gjort mer än jobbat & slappat, eftersom det har varit så underbart väder hela veckan. I Måndags gjorde jag lite ärenden och det känns skönt att ha fixat några av alla de där tusen sakerna som jag ska göra. Man får passa på att göra allt de där, de dagar man slutar tidigt. Min sambos syster fyllde år i Måndags så jag gav henne födelsedagspresenter och umgicks lite :). Pratade med min syo i tisdags och eftersom hon hjälpte mig med ideér och råd inför högskolevalet och ansökningarna, så visade det sig att hon hjälpt mig med att söka en del utbildningar, där man måste ha läst på Högskolan någon form av kurs för att komma in, så det känns lite tråkigt. Här ber man om råd och hjälp av en syokonsulent och så har den missat lite viktig information, så det känns inte så kul, men jag hoppas ändå, även om det är många som söker, att jag kommer in någonstans. Igår kom min sambo hem redan vid 19.00, eftersom han skulle sälja sin bil och den blev såld, skönt :)... Har har nämligen köpt EN BIL TILL. Idag efter jobbet blir det, dusch & KALLA CIDER för min del. Min sambo jobbar kväll, så jag får väl se vad kvällen har att bjuda på ;) Ha en trevlig Valborg... Xoxo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0