Långledigt, det gillar jag!

Det har varit en händelsefull helg med en massa nya ansikten och underbart väder :)

I Fredags: Började vi med att renovera vårt vardagsrum. Han som skulle hjälpa oss med det kom klockan 07.00 och gissa om jag var trött, vi som var lediga och allt... men det var skönt att vi tog tag i detta nu. Det har klart varit svårt att vara utan tv hela helgen, men som tur var har vi en liten tv i sovrummet också, så helt utan har jag inte varit :).




Såhär såg det ut i fredags :)

I Lördags: Klockan 07.00 knackade på dörren idag igen, eftersom de skulle fortsätta med vardagsrummet. Min syster kom hem och hade lite saker till mig, som jag och min sambo hade bett henne att köpa. Mina föräldrar hade påskmiddag hemma och det var kanske inte så smart att jag körde hem där och träffade min syster, jag hade sparat mig till vår påsmiddag här hemma, men jag kunde inte motstå mamma och pappas påskmiddag, så jag var inte så hungrig när jag väl skulle ha vår påskmiddag. Därefter körde jag hem och förberedde inför vår påskmiddag, som vi skulle ha, vi bjöd hem han som hjälpte oss med vardagsrummet, han och hans familj så det var riktigt trevligt :). Min kväll bestod av fest och alkohol i stan, och där träffade jag på en massa nya människor, allting var riktigt bra hela kvällen förutom att jag upptäckte under kvällen att jag var rätt för att jag hade blivit utelåst och det hade jag blivit också, men jag lyckades ta mig in i alla fall, och tur var väl det.




Hela bufeén



Köttbullar & Jansson's



Kallrökt & Gravad lax



Här är tjejerna som är helt underbara, Sandra, Theres & Anna




Här är vi ;)


I Söndags: Sattes de sista tapeterna och det blev mycket bättre än vad jag trodde det skulle bli, jag är verkligen helnöjd med vardagsrummet. Lägger upp bild på det sen när vi ställt i ordning alla möbler där inne, vi har inte kommit så lång än. För min del blev det mest städning hela dagen, eftersom det var så smutsigt och stökigt, så jag ville bara börja städa och det gav verkligen resultat. Pratade med min älskade vän Emma igår om Högskolan, och på något sätt blir jag mer och mer sugen på att börja när jag pratar med henne om det, nu är jag verkligen riktigt taggad till att börja om jag kommer in, jag vet att jag fixar det, för det är detta jag vill, i alla fall i nuet :) TACK till alla er som gjorde min påskhelg helt jävla underbar :) Xoxo Lisa



;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du klarar allt du vill klara Lisa. Du är en kanon bra människa <3

2009-04-13 @ 21:13:49
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0