Good things

Min måndag var inte riktigt som den borde ha varit. Jag hade tandläkartid klockan 08.00 i stan, så därför tog jag ledigt på förmiddagen eftersom jag visste att detta skulle ta en stund att göra, dessutom har jag väntat på detta sen i oktober förra året. Har länge haft problem med denna tand. När jag kommer dit visar det sig att de bara gjorde en "koll" så jag var där i max 5 minuter, hur onödig bensin var inte detta.... inte nog med det, jag skulle köra till jobbet direkt efter att jag var klar och det tog en timme från tandläkaren dit... så detta kändes helt meningslöst.... Nu har jag beställt en annan tid men inte förrän i maj. Jag måste verkligen byta tandläkare, har aldrig gillat henne så jag förstår faktiskt inte varför jag går kvar, har gått där sen jag var liten. Igår efter jobbet, körde jag och handlade. När jag kom hämtade vi släp, eftersom vi har så mycket onödigt skit som ligger och skräpar ute i garaget. Det är även en massa grejer från de människorna som bodde här innan, som heöt enkelt lämnade kvar det, så nu åker det! De blir ett par rundor till tippen idag då.. men själv jobbar jag 08.30 - 17.00, så jag hinner inte hjälpa till så mycket... Det är så otroligt svårt att veta hur man ska göra med allting nu när man står på egna ben.. vad är egentligen rätt eller fel? Jag tycker inte att detta är lätt i alla fall....Åh snart helg igen, gissa om jag längtar ;) Antar att det blir en hel del tapetsering här hemma, god mat, någon fest i helgen och även en massa städning och tvättning :) Xoxo Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0