Behåll värmen

Denna vecka har bara rullat på och jag hade inte klarat mig utan detta UNDERBARA väder. Jag blir så lycklig av detta väder, ta mig till sommaren nu! I tisdags efter jobbet grillade vi och det var super gott :) Igår var det sista ansökningdagen till Högskolan, så jag får väl bara hålla tummarna på att jag kommer in. Känns som om ALLA söker in till Högskolan nu, bara för det är så dåligt med jobb, så jag får väl se hur det går.... Igårkväll lagade jag och Frida mat och vi var verkligen hel nyttiga :) Idag är det en lång jobbedag, jobba 08.00 - 17.00, därefter ska vi köra och kolla på en hörnsoffa, så vi får väl se hur det blir med det. Imorgon är det minsann FREDAG, gissa om jag har längtat :) Fan vad jag vill ha helg nu :).... Ha en super skön dag ute i solen, det ska i alla fall jag ha, XOXO Lisa :)




Frida & Lisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0