I'm in love

Tjena Tjena! Det var inte igår, jag har då tagit ett uppehåll med bloggen på sisådär ett halvår :). Det har hänt en hel del i mitt liv sedan nyår kan jag lova er, men jag ska försöka göra historien kort. I Januari flyttade jag och nyligen blev jag singel.

Det känns fortfarande väldigt lustigt, med tanke på att vi höll ihop i 6 år och det är inget man kan glömma på några sekunder. Jag klarar mig alldeles utmärkt ändå faktiskt, TACK VARE MINA SÖTA VÄNNER som ställer upp ALLTID!

Jag har definitivt blivit en mer social person, och nu känns det mest som om jag har för mycket att göra, eller ibland kan det bli lite mycket av den varan, haha, men jag gillar det.

På senare dar har jag fastnat mer och mer för HIGH HEELS och jag älskar det! Har köpt ett par nya sådana och såhär ser dem ut, jag är verkligen helt förälskad!



 

:)



 Närbild ;)

Det går bra i skolan och det känns kanon bra. Nu har jag ÄNTLIGEN gått ett år, jag hoppas verkligen att alla de andra åren går minst lika snabbt. Det där lät som om jag har en massa år kvar i skolan, men det har jag inte. Jag tänker inte gå i skolan hela livet :).


Jag har ett långt sommarlov nu och det kan inte bli bättre, med tanke på att vi inte har jullov, så känns det verkligen som om man faktiskt har lov nu och det har verkligen varit efterlängtat vill jag lova.
Jag har ett fantastiskt sommarjobb, och det har jag hos fantastiska personer och jag trivs som fisken i vattnet. Det känns verkligen riktigt skönt att jag kan jobba nu när jag har lov, och mina kollegor är helt enkelt bäst.

Jag har ställt mig i kö till lägenhet också, så jag hoppas att man kankse kan få en sådan snart. Men man vet aldrig när det inträffar.



Detta var nog det mesta som hänt den senaste tiden i mitt liv, men jag lovar er mina vänner, att jag ska bli bättre på att skriva :) Ha en underbar dag, XOXO Lisa!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Härligt att höra! Nya tag i livet! Kramar till finingen!

2010-06-15 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0