Sista dagen på helgen

Denna helg har bara sprungit iväg, jag fattar ingenting, men det är väl ungefär som vanligt då, jag hinner fan inte med, allting går så fruktansvärt snabbt!

I fredags blev det en lugn kväll & i lördags blev det alkohol för min del :)

Idag har det varit en annorlunda dag för mig, först begav jag mig till stan för att inhandla "söndags mat" på BK, det var riktigt gott måste jag säga & där efter blev det filmer & naturgodis på Hemmakväll för de pengar som jag egentligen INTE skulle slösa upp, men det är då tyvärr redan gjort haha! Så kan det gå :)...

Har hälsat på lite folk idag, alltid trevligt!

Resten av kvällen har jag städat, packat väskan inför skolan imorgon & pluggat. Min kära sambo förhörde mig & jag kunde allt, så jag hoppas det går bra på redovisningen imorgon. Känns lite jobbigt att redovisa för sådär 30 personer som man inte ens känner Hmm....

Ha nu en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag bara njuta framför tv:n

XOXO Lisagirl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0